Snart kanske det är dags..

Hej ni fina!
Livet är så fruktansvärt härligt, även fast det är grått ute och jag inte skrivit på mitt examensarbetet idag( har dock skapat lite på min ena koreografi) så känns det okej. Om 45 min har vi rep inför Marres stora Projekt Latin Obsession som jag är dansare i.

Jag tänker att snart kanske det är dags att jag får en motgång, ett jag missar att lämna in en uppgift i tid, att jag blir sjuk eller någonting i alla fall, det här inte är inte normalt i mitt liv att ha sånt här flyt, jag förstår ingenting!!

Min mage har gjort lite ont nu 2 kvällar i rad och jag tänker att det nog snart är dags för min Blindtarm att spöka igen men jag faller nog in i dessa tankar för att jag inte förstår att mitt liv rullar på såhär bra!!

Igår insåg jag dock att det snart börjar, 6 månader där jag och Andreas kommer ha ett slitsamt distansförhållande, jag kommer inte kunna krypa upp i hans famn varje dag utan snart är det dags, 6 månader med långa mellanrum innan vi ses nästa gång, meddelande till varandra på Facebook varje dag och någon gång i veckan se varandra via Skype. Ja ni kan ju förstå hur jobbigt detta känns för mig och jag ska njuta av mitt liv extra mycket nu i maj!!
Igår sa jag till Andreas att jag längtar till Januari, inte för att jag inte längtar massor till sommaren, för det gör jag men i Januari då är vi nära varandra igen, jag och min kärlek. En början på ett nytt liv, en ny period i livet, han & jag!!

Nu måste jag till skolan och dansa!!
Puss från er Malin


Kommentera här: