Svävar bort i alla lycka!

Hej ni fina!
Ibland är det svårt att stanna kvar på jorden när det är så lätt att sväva iväg på grund av all lycka. Jag skulle kunna göra långa kärleksförklaringar till Andreas varje dag, skriva en bok om hur fantastisk han är. Men jag ska inte vara en galen flickvän och göra galna grejer bara för att jag är tok-kär i honom.
Det är i alla fall häftigt att vara tillsammans med en så fruktansvärt äkta människa, en person som tycker om allt med mig, som ler åt mig hur dum jag än låter och garvar åt mig när jag är sådär löjligt barnslig och som uppskattar att jag är den jag är och får mig konstant att må bra.
 
Varj dag växer vi mer och mer ihop, lär varandra saker, utbyter drömmar och ideér och får varandra att skratta konstant. Det var visst min tur att hitta rätt i livet, Andreas är bäst!
 
 
Ta hand om er och ta vara på varandra
Puss från er Malin

Kommentera här: