Kan inte fatta att han är min!

Hej hallå, direkt från Norrbotten!
Jag är tillbaka i norr och ska vara här endast 3 veckor om allt går som planerat! Jag och Andreas har hyrt en kompis lilla lägenhet där vi ska bo!
Om 2 veckor åker Andreas till USA med skolan och är borta 3 månader, snacka om att jag är glad att vi ska bo med varandra de två sista veckorna innan han far!!

Sommaren har i alla fall varit underbar och lång känns det som! Det känns som att det var riktigt längesen jag lämnade Piteå sist, ännu längre sen jag och mina föräldrar körde ner mitt flyttlast till Skåne! Sommaren jag bjudit på jobb, sol, bad i både sjö & hav, 2 besök på Åland, en helg i Stockholm och 1 vecka på Mallorca så ja jag är mycket nöjd!!!
Lätt min bästa sommar på länge!!!
Det ska bli fint att få krama om mina vänner här uppe i Piteå och spendera lite tid med de. Känns som att man ska ta vara på den tid man har tillsammans då jag vet att vi snart är utspridda över hela Sverige!!

Tack Skåne och mina nära som gjort sommaren så otroligt bra, som jag tycker om er alla!!!
Nu ska jag vara lite seriös och börja skolan igen på måndag, heja mig!!

Puss från er Malin

Ps: Kan inte fatta att Andreas är min, han är helt fantastisk!!

Kommentarer:

1 Anonym:

Härligt minna njut av Norrland . Hälsa Andreas kramar mammi

Kommentera här: