Älskade december

Hej vänner!
Äntligen är december igång på riktigt! På jobbet blir det julklappsinslagning åt nästan varje kund och varjegång de svara JA på frågan om det är en julklapp blir jag extra glad. Jag älskar julen!
Jag skrev på facebook i veckan om allt jag älskade med julen, det är så mycket fint med december månad, det är så mycket värme och så mycket kärlek. Jag blir så lycklig!
Igår invigde vi Hansons julskiva för i år, jag & syrran! Vi älskar den skivan exakt lika mycket och det är alltid jul på riktigt efter att vi spelat den för första gången varje år.
Julgran & Andreas. Los Angeles, The Grove, (November 2013).
 
Nu ska jag ta en dusch, slänga ihop en kakdeg och sen sätta mig med examensarbetet för jag & Marre har en ordentlig plan som vi verkligen borde följa!! Vi ska lätt upp för opponering i Januari!!!
 
Jag är tacksam för min fantastiska familj, jag är tacksam för min älskade Andreas, jag är tacksam för alla mina fantastiska vänner, jag är tacksam för att jag är frisk, jag är tacksam för allt jag har, jag är tacksam för mina studier, jag är tacksam för mitt jobb, jag är tacksam för att stormen Sven inte fick mig att blåsa iväg. Tack, tack och återigen TACK!!
Andreas, förevigt & föralltid <3
 
 
 
Ta hand om er!
Puss från er Malin

Kommentera här: