Den jag är idag!

Hej vänner!
Jag har varit uppe i Piteå två dagar för opponering på mitt och Marres examensarbete. Det gick bra och det känns som att vi kommer fixa det där. Varje gång jag är i Piteå får jag ett "kvitto" på hur stark jag har blivit och vilken utveckling jag under det senaste året har gjort. Jag är så stolt över mig själv för att jag aldrig ger mig med något inom skolan, jag kämpar, stressar och helt plötsligt fick jag högsta betyg på en skriftligtenta. Det känns ibland som att jag är en maskin som bara går och går, det är coolt!
Tittar vi på hur jag mår psykiskt så känner jag mig tipptopp, nästan! Jag saknar ju min Andreas massor men vi ses om 2 veckor och utav 3 månader är det ingenting!!
Jag har, som i alla mina "förluster" byggt muren lite högre igen, stängt av och kan bli kall! Det är bara sån jag är och det kan liksom ingen göra någonting åt. Jag har i alla fall, vad som än har hänt haft två viktiga och betydelsefulla samtal med två människor i min närhet. Inom loppet av några timmar faktiskt, på en bra nivå och som byggde på viktiga ämnen. Jag är tacksam!
 
Annars är livet riktigt bra, verkligen! Och det har liksom varit sååå himla bra sååå länge och jag undrar bara när någonting ska gå fel. Jag kuggade inte ens tentan utan fick högsta betyg.... Jag är inte van vid att mitt liv är så harmoniskt så långtid men det är jag väldigt glad över för livet är fantastiskt och mina nära & kära är underbara och Andreas är jag fortfarande tok-kär i:)
 
Sitter på Kallax och det är snart dags att flyga till Ronneby!!
Imorn & på fredag blir det jobb på Guldsmeden och i helgen blir det massor med ex-arbete plugg!!
 
Hoppas att ni som läser detta mår riktigt bra och att ni börjar hitta julkänslan:)
Puss från er Malin

Kommentarer:

1 Marre:

Det var speciellt när du var här Malin! Jag är så glad att vi funnit varandra igen... på ett mognare plan denna gång :) längtar tills januari och då ska vi knäcka med vårt exarbete. Kärlek sweetie

Kommentera här: