Lycka när tiden går fort:)

Hej vänner!
Jag vet att det inte alls är kul när sommaren går fort men just nu, denna sommar och denna vecka önskar jag att tiden går blixtfort!! Snart 3 veckor sen jag var hos Andreas på Åland och på söndag kommer han äntligen ner till mig igen! Det här med distans suger, att inte ens hinna prata eller skypa, att det går flera dagar mellan våra samtal är så galet tröttsamt. Däremot är vi duktiga på att skriva till varandra, varje dag! Det är då ändå inte samma sak som att ses. Snart får jag spendera 3 dagar med min kärlek och där efter blir det 3 veckor distans igen, sen åker jag till Åland och vidare åker vi på semester till Mallorca, snacka om att vi längtar:) 1 vecka med den bästa jag vet i värmen, sola, bada, hålla handen och äta god mat!!

Nu är det dags att jobba!
Jag hoppas att allt är bra med er.
Saknar mina vänner massor också, hoppas att ni vet det:)
Puss från er Malin

Kommentarer:

1 Marre:

Saknar dig baby och vill skicka massa pussar och kärlek!

Kommentera här: