Om mig själv!!

Hej vänner!
Mitt förra inlägg såg jag bara kretsade kring Andeas, opps!
Tänkte uppdatera lite om mig själv.
Som sagt så jobbar jag på Guldsmeden, på lördag och söndag är jag ledig och hoppas på sol och stranden!!
Försöker vara ekonomisk och hålla relativt bra i pengarna eftersom förra månaden fick det hårt med resa till Åland, dyr shopping osv.
Igår skickade jag in den reviderade versionen av mitt examensarbete, nu hoppas jag på ett mail där det står att jag är Godkänd! Min belöning för terminens studier på 200% är ju en klocka från GANT som jag valt utan men har inte känt mig förtjänt av den ännu eftersom examensarbetet inte är godkänt ännu. Jag har blivit godkänd på alla Historia uppgifter och uppsatser och är klar med den kursen, fattar inte hur det gick till men det gick i alla fall:)

Ni ska jag jobba!!
Ta hand om er!
Puss från er Malin <3

Kommentera här: