Tre dagar tillsammans!

Hej vänner!
Jag har haft min bästa på besök i tre dagar, usch vad tiden gick fort. På måndagen tog vi det mest lugnt, badade i sjön och var en runda på stan. På tisdagen var vi nere på Österlen med
Mamma. I onsdags var vi på stranden i Åhus och gottade oss, på kvällen var det familjemiddag hemma och sen åkte han på förmiddagen igår och jag gick till jobbet:( nu är det 25 dagar tills vi ses nästa gång, snacka om att man börjar bli trött på att alltid behöva åka ifrån varandra men i Januari kan vi börja spendera mer tid ihop tror jag och om något år eller så kanske vi till och med bor i samma stad och samma lägenhet men det känns långt borta tyvärr!!
Sålänge kärleken finns där är distansen inget problem egentligen, vi vet vad vi känner och är trygga i det vi har:)

Nu är det dags för en heldag på jobbet igen, på söndag är jag ledig och det verkar som att det ska bli varmt och soligt och då är det stranden som gäller!

Ta hand om er!
Puss från er Malin

Kommentera här: