Sommar

Hej!!
Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här.
Mycket har såklart hänt! Andreas var nere i Skåne några dagar och jag har varit på Åland där vi firade midsommar på Rödhamn! Nu är lyxen med att ses så mycket slut ett tag. Om 17 dagar kommer han ner igen och jag känner bara hur lååååångt det är kvar. I höst är Andreas i LA i 3 månader och jag ska eventuellt klara mig utan honom hela den tiden om jag inte får ihop plugget så jag kan åka dit en sväng! I Januari då tror jag att vi kan börja ses mer igen, längtar!!

Annars är jag återigen på Guldsmeden och jobbar vilket känns skönt:) den 16/8 åker jag och Andreas till Mallorca också, det ska bli underbart!!

Hoppas det är bra med er!
Njut av sommaren:)
Puss från er Malin

Kommentarer:

1 Marre:

Åååh du har börjat blogga igen!! :) Puss finis

Kommentera här: