Random frågor

1. Hur gammal är du om fem år? Då är jag 29 och 11 månaderJ

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Marre, min fina vän som jag bott hos nu när jag varit uppe i Pite.

3. Hur lång är du? Jag är 163,5 faktiskt!

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Det var nog när syrran fyllde år och vi kollade på filmen från mamma & pappas bröllop.

5. Vem ringde du senast? Mamma

6. Vem ringde dig senast? Min syster

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Det var från Malin och hon skrev bland annat ” ligger i badet och hade nästan tänk sova efter det”  Hon är en riktig gottegris MalinJ

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ja, sms får jag nog säga även fast det borde vara tvärtom.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? I söndags, när de lämnade mig på flygplatsen i Ronneby

 11. Vilken ögonfärg har du? Blå-grå

12. När vaknade du i dag? Första gången var nog innan kl 7 men sen somnade jag om flera gånger och gick upp efter kl 11. Det var tentafest igår;)

13. Vilken är din favoritjulsång? Typ alla låtar på Hansons julskiva såklartJ

14. Vilken är din favoritplats? Österslöv!

15. Vilken plats föredrar du minst? Alla platser där jag känner mig ensam.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har drömmar & planer men inget som jag vet säkert.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Tjuvar

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Kommentarer om gårdagen på instagram!!

19. Hur stor är din säng? 120 cm

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, Macbook Pro

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Gärna med, ibland med flanellpyjamasJ

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 st, en till mig, en till Andreas och en till Prins Tage såklart!

23. Hur många landskap har du bott i? 3 st

24. Vilka städer har du bott i? Kristianstad (Österslöv), Stockholm & Piteå

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor på vintern, barfota på sommaren

26. Är du social? Ja, om jag är på humörJ

27. Vilken är din favoritglass? Åhusglass banan-choklad, men tyvärr finns den inte längreL

28. Vilken är din favoritefterrätt? Créme brule och tårtor

29. Tycker du om kinamat? Åå, jag älskar det

30. Tycker du om kaffe? Jo, det blir ju så när man är student…

31. Vad dricker du till frukost? Alltid kaffe m. mjölk och juice

32. Sover du på någon särskild sida? Jag snurrar runt väldigt mycket så jag vet inte

33. Kan du spela poker? Nix

34. Tycker du om att mysa? Ja men det är klart, jag är ju Mys-Malin

35. Är du en beroendemänniska? Ja, det är jag

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Yes!

37. Vill du ha barn? Oj, det är något jag är rädd för så jag avvaktar med svar!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, under en Timbuktu konster när jag trycktes mot staketet längst fram och fick andnöd.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!!!

41. Vad spenderar du helst pengar på? resor

42. Äger du dyrbara smycken? Ja, eller det beror ju på vad man jämför med och nej jag har ingen ring för 30.000:- tyvärr. Men eftersom jag jobbar extra i en Guldsmed så köper jag ju en del smyckenJ

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Hela Sverige Bakar!!!

44. Kan du rulla med tungan? Ja, eller kanske

45. Vem är den roligaste människan du känner? Shit, alla jag känner är roliga på sitt sätt!

46. Sover du med gosedjur? Nej, men jag sover ofta med min fina Katt TageJ

47. Vad har du för ringsignal? En Timbuktu låt.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, mamma och pappa har.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ser inget just nu.

50. Flirtar du mycket? Haha, nej det gör jag inte. Jag har ju världens finaste Pojkvän!!

51. Kan du byta olja på bilen? Nja, jo men det kan jag nog.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, konstigt nog.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Utvärdering & Bedömning tror jag, eller Betygen i skolan haha!

54. Läser du någon dagstidning? Nej.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nix.

56. Dansar du i bilen? Nej men jag diggar som tusan.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Kanske Rix Fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Jag skrev en tenta i över två timmar igår.

59. När var du i kyrkan senast? Det var längesen nu.
60. Är du lycklig? Ja, jag är så galet lycklig!

Kommentera här: